Wednesday, September 26, 2012

Pasangan

Ya Allah ak memohon kepada Mu semoga ak bertemu jodoh yang sesuai untuk agamaku,family ku dan untuk diri ku sendiri.

Pertama ak tak suka family arrange pasal kawin kenen2 ka... haaa ak x phm lah... if dh mntak no phone please i just can't. Ya Allah!!!!!!!! aku rela menunggu pisang nak bertanduk dari ak di paksa.

akdh jwb salam dh plg ok dh... ak x BOLEH klo ak dh anggap abang then... i can't explain... Ya Allah 
permudahkanlah untuk ku. 

Patut lah... kan... ak x de pasangan lg. 
ak mahu yang ak rase tenang ble ak tgok. dan.... terdetik kat hati dia lah bakal ayah untuk anak2 ku nnt. ak mahu anak2 ku jadi seperti dia. 

wahhhhhh impian... MasyaAllah. itu lah kirenye. Aku percaya InsyaAllah... wanita yang baik untuk lelaki yang baik. So ak perlu perbaiki diri dan maju kedepan... HA... Be an awesome Muslimah InsyaAllah... :)) 

yeah that's all i think. Just lately terkenang dek kerane terkenang ak hanya mampu berdoa agar Allah buka pintu hati Si dia.. Aku hanya manusia biasa yang tak mampu nak buat apa2. :))

Jom bace doa
“Ya Allah… Cukuplah Engkau saja yang menjadi pemeliharaku di dunia dan akhirat kelak. Dengarkanlah rintihan hamba-Mu yang dhaif ini. Jangan Engkau biarkan aku sendirian di dunia ini maupun di akhirat kelak. Sebab itu menjuruskan aku ke arah kemaksiatan dan kemungkaran. Maka, kuruniakanlah aku seorang pasangan yang beriman, supaya aku dan dia dapat membina kesejahteraan hidup ke jalan yang Engkau redhai. Dan kurniakanlah padaku keturunan yang soleh, Amin… Amin… Ya Rabbal Alamin.”

No comments:

Post a Comment